چاره های سلامتی و زیبایی کلینیکی و خانگی

وب سایت کلینیک ها در ابتدا با نام مجله اینترنتی سالم چی از سال 1393 فعالیت خود را شروع کرد و به خاطر تغییرات دسته بندی مطالب به نام کلینیک ها تغییر پیدا کرد، در واقع اهداف مجله کلینیک ها با توجه به فعالیت ما که از سال 1390 ترویج و آشنایی با انواع روش های پزشکی زیبایی، درمانی، سلامتی و مواد غذایی گیاهی و بهداشتی و پوستی بود شکل گرفت.


لذا سعی کردیم مطالبی از روش های کلینیکی طب سنتی چین، طب غربی و مدرن، دندانپزشکی زیبایی و ترمیمی و دستگاه های زیبایی ارائه دهیم.


و نیز مطالب کاملی از بعضی پزشکان معروف درمان های طبیعی در زمینه سلامتی و زیبایی برای شما در سایت کلینیک ها در نظر گرفته شده است.


مثلا اطلاعاتی که دکتر جاش اکس و دکتر اُز dr oz در سایت خودشان به مردم ارائه می دهند.


مطالبی دسته بندی شده و فیلم هایی که برای خواندن و دیدن آن بایستی حتما به سایت های انگلیسی، فرانسوی یا چینی زبان مراجعه کنید.

معرفی روش های زیبایی و سلامت با طب سنتی و مدرن از اهداف مجله کلینیک ها

در حقیقت با توجه به گستردگی چاره های سلامتی و زیبایی بدن و سردرگمی افراد برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه های گفته شده سعی کردیم در یک مجموعه به نام مجله کلینیک ها در قالب یک وب سایت، بتوانیم مطالب بیشتری در اختیار مردم ایران قرار دهیم.


اکثر اطلاعات این سایت از منابع کتاب ها، مجلات و سایت های پزشکان اروپا، آمریکا و پزشکان چینی و وب سایت های معتبر تهیه شده است،